Viimeisin tapahtuma 4 kuukautta sitten · 8 / 19 jäsentä aktiivisena kuukauden aikana
Meillä on käytössä Nimenhuuto. Täällä ovat joukkueemme tapahtumat yhteisessä kalenterissa, viimeisimmät tiedotukset ja pelaajien ilmoittautumiset. Hyviä pelihetkiä!
| Laji |
Salibandy
|
| Kotipaikka |
<ei asetettu>
|
| Jäseniä |
19 (Pelaajalista)
|
| Tapahtumat |
10 tapahtumaa edellisen 12 kk aikana · Yhteensä 124 |
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia.
Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Petri
Päivystysvuoro vaihtui, saattaisin sittenkin päästä paikalle (jonkun kyydissä?). Katson vielä ensi viikolla käden tilannetta treenessä. Hitaasti paranee, mutta viime päivinä selkeää edistymistä, joten käsi uskoakseni kunnossa, mutta lpppukauden pelaan tukisiteellä.
Pekka
Moi, lauantain 13.12. peleihin näyttäisi olevan täydet ketjut kasassa mutta en edelleenkään osaa nimistä katsoa onko pakkejakin tarvittavat 4 kpl?
Juha
Mielestäni tuossa on nyt 1+12 nimeä eli jos sinä laitat nimesi, saataisiin 13 kenttäpelaajaa, mikä tarkoittaa 4 pakkia ja 9 hyökkääjää. Se olisi hyvä, kun tuossa on 3 epävarmaa (pikkujoulut tms.?). Uskoisin tuolta pakin tontin irtoavan
Pekka
ok, kiva. Varmistetaan pakkien määrä vielä perjantai-iltaan mennessä?
Lue loput viestit